Obserwatorzy

piątek, 31 stycznia 2014

Bańki chińskie

hej :)

Wczoraj odwiedził mnie listonosz i w końcu dotarły do mnie bańki chińskie.
Dziś postanowiłam że je wypróbuje i tak też zrobiłam.
Jestem po pierwszym zabiegu.
Masaż trwał ok. pół godziny.



Tych baniek jest 4 o różnej o różnej wielkości.
Do masażu użyłam oliwki dziecięcej.
Powiem Wam, że na początku bardzo boli.
Ale to zależy od siły zasysania i szybkości wykonywanych ruchów.
Trzeba się przyzwyczaić do tego bólu żeby uzyskać jakikolwiek efekt.
W czasie masażu skóra szczypie czyli czuć że coś się dzieje.
Po masażu skóra jest czerwona ale to tylko przez 10 minut.
Trzeba uważać żeby nie narobić sobie siniaków.
Najbardziej wrażliwym miejscem są uda wewnętrzna i zewnętrzna część.

Polecam żebyście wypróbowały!





środa, 29 stycznia 2014

Wyprzedaż!

Witam kochani!

Jakiś czas temu zaczęłam wyprzedawać swoje ubrania, w których nie chodzę.
Bo po prostu mi się znudziły.
Są to ubrania bez wad. :)

Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam do przeglądania!
 tu jest stronka:


Jeśli nie macie tam kont a coś Was zainteresuje piszcie w komentarzach bądź na mój e-mail.
anianeczkap@gmail.com






wtorek, 28 stycznia 2014

Tego jeszcze nie było :D

Cześć!

Dziś przygotowałam dla Was  posta o moich ulubionych naleśnikach ,,amerykańskich".
Pewnie każdy z Was jadł taki smakołyk.

Przepis jest prosty tak samo jak i wykonanie.

Co potrzebujemy:

mąka, mleko, proszek do pieczenia, jajka, olej, cukier puder

Składniki:

- 2 szkl. mąki
- 2 szkl. mleka
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 jajka
- 1/4 szkl. oleju
- 2 łyżki cukru pudru

Wykonanie:

Wszystkie składniki wsypujemy, wlewamy do miski i miksujemy mikserem żeby powstała nam jednolita masa.
Odstawiamy ciasto na 15 minut żeby trochę  urosło.
Nagrzewamy patelnie wlewamy odrobinę oleju i smażymy.

Gotowe naleśniki posypujemy cukrem pudrem ewentualnie jak kto woli smarujemy dżemem.

SMACZNEGO!




Efekt końcowy!



I na koniec zdjęcie z Krystiankiem :D


poniedziałek, 27 stycznia 2014

legginsy a'la skórka

Hej!
W dzisiejszym poście pokaże Wam moje nowe legginsy a'la skórka.
Szukałam takich już trochę czasu aż w końcu znalazłam idealne na allegro.pl



Tu link do tej stronki

Ich cena jest niska bo kosztują tylko 19,99 plus wysyłka.

Tak jak pisałam w poprzednim poście zamówiłam bańki chińskie i teraz czekam z niecierpliwością na paczuszkę.
Nie mogę doczekać się aż je wypróbuje.

Zamówiłam także kozaki w kolorze rudy brąz.
Jak tylko je będę miała to pokaże.

Jak widać na zdjęciach mam coraz jaśniejsze włosy.
Zamierzam pomalować na jakiś fajny rudy.

A teraz zapraszam do oglądania!
Dużo zdjęć!
















pozdrawiam ! :)




poniedziałek, 20 stycznia 2014

Hej :)
Dziś w poście poruszę temat baniek chińskich, bo chciałabym poprawić wygląd skóry. 
Zastanawiam się nad kupnem.
Czytałam na różnych forach, że efekty widać już po kilku zabiegach.

Może któraś z Was używała?
I czy efekty były? 

A teraz trochę informacji z internetu o bańkach chińskich. 




Jak działa masaż bańką chińską?
Masaż bańką chińską polega na zasysaniu kawałka 

skóry i wykonywaniu podłużnych bądź kolistych ruchów w kierunku węzłów chłonnych. Nie robimy tego jednak na sucho. Wcześniej należy naoliwić skórę np. oliwką dla dzieci. W trakcie masażu bańka wsysa oliwkę, więc co jakiś czas musimy na nowo polewać nią masowaną część ciała. Masaż bańką chińską nie tylko pobudza krążenie krwi i płynów ustrojowych, pomaga też w pozbywaniu się nie potrzebnych produktów przemiany materii. Co więcej, taki zabieg rozbija tkankę tłuszczową i redukuje cellulit.

Przeciwwskazania
Przeciwwskazaniem jest m.in delikatna skóra, żylaki, pękające naczynka, uszkodzenia naskórka, gruźlica, wszelkie odmiany nowotworów, choroby skóry, wysiękowe zapalenie stawów oraz gorączka.


Cena na allegro to 15-25 zł.

Podzielcie się swoimi efektami jeżeli stosowałyście:)

pozdrawiam :)


piątek, 17 stycznia 2014

Hej Kochane!
Dziś przedstawię Wam stylizację z wykorzystaniem spódniczki rozkloszowanej z eco skórki.








*spódniczka nn 30,00 zł
*bluzka Butik 39,00 zł
*buty nn 69,00 zł

czwartek, 16 stycznia 2014

Hej Kochani!
Tak jak pisałam w poprzednim poście na weekend wybrałam się z chłopakiem do Warszawy do znajomych.
Byliśmy na lodowisku później na polskiej komedii ,,Wkręceni".
Warto go obejrzeć świetna komedia. :D
Na drugi dzień pomagaliśmy koleżance nakręcić film bo ona studiuje grafikę komputerową i miała takie zadanie.
Ale mieliśmy ubaw przy tym. :D

Na dziś przygotowałam recenzję peelingu SYNERGEN UNREINE HAUT.
Jest to peeling do skóry zanieczyszczonej.



Od producenta:

Działa przeciwbakteryjnie. Zawiera kwas salicylowy. Zapobiega powstawaniu pryszczy i wągrów. Peeling otwiera zapchane pory skóry  i usuwa obumarłe fragmenty naskórka, jak również zbędny tłuszcz i sebum.  Skóra zostaje uwolniona od zanieczyszczeń i bakterii powodujących powstawanie pryszczy. 

Zastosowanie:

2-3 razy w tygodniu, rano lub wieczorem nałożyć na nawilżoną skórę i delikatnie rozetrzeć. Omijać przy tym obszar wokół oczu. Następnie delikatnie zmyć.

Moja opinia:


Po pierwszym użyciu tego kosmetyku bardzo mi się spodobał.
Skóra była oczyszczona i do tego miękka i gładka.
Konsystencja jest przyjemna.
Ale zapach ma bardzo ostry ( przypomina mi zapach pianki do golenia dla mężczyzn) heh :D
Uważam że produkt jest godny polecenia.
150ml kosztuje ok 8 zł w Rossmannie.

Na koniec widok z mojego okna. W końcu mamy prawdziwą zimę. :D



piątek, 10 stycznia 2014

Recenzja moich fluidów i kremów BB!

Hej! 
Dziś przygotowałam dla Was post z recenzją moich fluidówi kremów BB.
Jeszcze tego tu nie było. Heh :)


1. Fluid Lirene City Matt 209 TIRAMISU



Jest to mój numer jeden wśród tych fluidów.

PLUSY

*wydajny
*świetnie kryje i matuje.
  *skóra po nim się nie świeci.
*wygładza skórę
*fajna konsystencja
*zapach jest boski
*dobrze się rozprowadza, nie pozostawia smug
*nie tworzy efektu maski
*pojemnik z pompką
*cena jedyne 23 zł

MINUSY

*Jedyny minus to opakowanie przez które nie widać ile produktu zostało

2.  krem BB od L'Oreal Paris MEDIUM



Cena to 40 zł w promocji.

PLUSY

*ujednolica koloryt
*rozświetla
*koryguje niedoskonałości
*nawilża skórę
*konsystencja
*szybko się wchłania

3. Soraya Make up kryjący 03 NATURALNY



Cena 14,99 zł 

PLUSY

*nie wysusza skóry
*twarz wygląda naturalnie
*wydajność
*skóra po nim jest gładka
*trwały
*fajna konsystencja
*zapach

MINUSY
*kryje dopiero w połączeniu z pudrem lub korektorem

4. Garnier BB Cream MEDIUM



Cena ok 20 zł

PLUSY

* ujednolica koloryt cery
*nie zapycha porów!
*daje naturalny efekt opalenizny
*rozświetla
*zmniejsza oznaki zmęczenia, cery optycznie wydaje się zdrowsza
*idealny dla młodych osób oraz tych, którzy lubią naturalny efekt makijażu
*wygładza i lekko nawilża
* widoczna zawartość
* przyjemny zapach

5. Garnier BB Cream LIGHT



PLUSY

*kryje drobne niedoskonałości
* ujednolica koloryt skóry
*matuje
* wydajność
* dostępność

Minusy

*ostry zapach

6. Nivea BB Cream Cera Śniada



Cena ok 25 zł

PLUSY

*zapach
*tuszuje
*szybko się wchłania

MINUSY

*konsystencja jest za gęsta
*tworzy efekt maski
*pozostawia smugi
*nie rozprowadza się dobrze

Pozdrawiam! 


czwartek, 9 stycznia 2014

Hej kochane!
Trochę mnie nie było ale to przez to że się przeziębiłam  nie miałam siły na nic. Już w niedziele czułam że coś mnie bierze. A w poniedziałek to już tragedia była.
Gardło strasznie mnie bolało a nie miałam leków i musiałam użyć domowych sposobów żeby choć trochę lepiej mi było. Ale na szczęście wieczorem przyjechał mój chłopak i przywiózł mi leki. :)
Jak co spotkanie oglądaliśmy film tym razem trafiło na drugą część Hobbita.
Na pierwszej części byliśmy w kinie. 
Spodobał mi się ten film i czekam na kolejne części. :D
Jak wszystko dobrze pójdzie to na weekend pojedziemy do Warszawy do znajomych. 
Oczywiście mam nadzieje że coś sobie kupię :D
Wczoraj cały dzień byłam u niego i pomagałam mu w pracy. :)
A dziś postanowiłam że napiszę posta i nadrobię zaległości:)
A teraz stylizacja na co dzień (bluzkę dostałam od Mojego prywatnego mikołaja) :D
 zapraszam do oglądania! 




środa, 1 stycznia 2014

Sylwester!

Hej!
W dzisiejszym poście stylizacja sylwestrowa!
Powiem wam że impreza jak najbardziej udana. A to dzięki mojemu Łukaszowi :*
Bawiłam się do samego rana. Wróciłam do domu po 5.
A dziś wstałam o 16. :)
O dziwo nie bolą mnie nogi.
W czerwonych butach tańczyłam tylko przez godzinę niestety bo podłoga była ślizga i było niebezpiecznie. :)

A teraz zapraszam do oglądania!
Jak zwykle jakość nie powala na kolana.