Obserwatorzy

czwartek, 6 marca 2014

Zakupy.

Hej wszystkim!:)
Bardzo długo nie dodawałam posta co nie oznacza że do Was nie zaglądałam. Co u mnie? Od rana do wieczora pracuję i nie mam zbyt wiele wolnego czasu, z pracy wracam bardzo zmęczona.
Dziś pokaże Wam co ostatnio kupiłam :)

W końcu kurier przywiózł sneakersy, które zamówiłam na allegro, zdecydowałam się na te beżowe. 
Mam nadzieję że w weekend znajdę chwilę aby dodać post z jakąś fajną stylizacją.



Buty są naprawdę wygodne i bardzo leciutkie.


Kupiłam sobie także koszulę z wstawkami z eko skórki.








Od kilku dni stosuję Białą Perłę System wybielający w 10 dni3 - fazowa formuła wybielająca oparta jest o działanie trzech żeli - inicjującego, aktywującego i wybielającego. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego.:)

Cena 80 zł

SPOSÓB UŻYCIA

Przygotowanie do wybielania - faza 0
Formowanie aplikatorów
1.Zagotuj wodę i poczekaj 5 minut , aby ostygła do temperatury 80C.
Aby uniknąć poparzenia ust lub dziąseł , sprawdź czy woda nie jest zbyt gorąca.
2.Trzymając aplikator za uchwyt zanurz go w gorącej wodzie na 5-10 sekund.
Po kilku sekundach aplikator stanie się mętny i na tyle miękki, że można będzie łatwo dopasować go do kształtu zębów. Uwaga: zbyt długie trzymanie aplikatora w gorącej wodzie może spowodować jego uszkodzenie.
3. Po wyjęci aplikatora z gorącej wody odczekaj chwilę , aby uniknąć poparzenia dziąseł , a następnie umieść miękki aplikator na dolnych zębach. Zaciśnij lekko szczękę i dokładnie dociśnij palcami i językiem do zębów, żeby dopasować aplikator do ich kształtu. Formowanie zakończ w ciągu 30 sekund. W celu uzyskania zadowalającego rezultatu można tę czynność powtórzyć 1-3 razy.
4. Uformowany i utwardzony aplikator włóż ponownie do ust i sprawdź czy nie uciska lub nie jest za długi. Zbyteczne lub uciskające części i uchwyt można odciąć.
5.Powtórz czynności z punktów 1-4 przy drugim aplikatorze na górnych zębach.

Tuba nr 1 - ŻEL INICJUJĄCY - faza 1

1. Wyciśnij ok. 1 ml (1 cm) żelu na szczoteczkę do mycia zębów. Zaleca się stosowanie miękkiej szczoteczki.
2. Dokładnie umyj zęby ze wszystkich stron. Mycie powinno trwać 2 minuty.
3. Wypłucz zęby i jamę ustną wodą.

Pojemnik nr 2 - ŻEL AKTYWUJĄCY - faza 2

1. Wykonaj najpierw napełnianie aplikatorów punkt 1 z fazy 3.
2. Po otwarciu pojemnika nr 2 pokręć dolną częśćią , tak aby żel nasączył pędzelek.
3. Dokładnie pokryj żelem przednią powierzchnię wszystkich zeóbw.
4. Na pokrycie żelem wszystkich zębów potrzeba kilka napełnień pędzelka.
5. Staraj się nie nakładać żelu na dziąsła i nie dutykaj ustami zębów.
6. Nie zamykaj ust i przystąp natychmiast do nakładania aplikatorów - Punkt 2 z fazy 3.

Tuba nr 4 - ŻEL WYBIELAJĄCY - faza 3

1.Wyciśnij ok. 1 ml żelu do aplikatora. Rozprowadź żel równomiernie wewnątrz aplikatora po stronie przedniej części zębów (użyj łyżeczki do herbaty lub plastykowej szpatułki). Napełnij żelem również drugi aplikator.
2. Nałóż (kolejno) oba aplikatory z żelem na zęby. W ranie potrzeby nadmiar żelu wyciekającego z aplikatora wytrzyj chusteczką lub wypluj.
3. Aplikatory pozostaw na zębach przez 5-10 minut.
4. Po zdjęciu aplikatorów umyj zęby szczoteczką żelem pozostałym na zębach. Wypłucz zęby i jamę ustną wodą. Przez 30 minut nie jedz i nie pij niczego oprócz czystej wody.






       





Miłego dnia :)



4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego wybielania :)
    mała zmiana ...www.ineszka.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wole tradycyjne wybielanie zębów :)

    OdpowiedzUsuń