Obserwatorzy

niedziela, 16 lutego 2014

Witam!
Niestety troszkę zaniedbuje bloga ale to dlatego, że pracuje od rana do wieczora i czasu nie mam.
A jak wracam do domu to jestem zmęczona.
Postaram się zorganizować i będę dodawać posty w miarę regularnie.



A teraz kilka słów o walentynkach.

Od mojego Łukasza dostałam prześliczną różyczkę, misia i winko, które uwielbiamy.
Spędziliśmy romantyczny wieczór w domu oglądając film i pijąc winko. :D

A jak Wam minęły walentynki??





A teraz chciałabym się Was poradzić.

Zamierzam kupić sobie buty sneakersy i nie mogę się zdecydować.

Ceną się nie różnią,  bo razem z wysyłką kosztują ok. 90 zł. 

Które Waszym zdaniem są ładne???
Czekam na opinie w komentarzach.






POZDRAWIAM!

8 komentarzy:

  1. Ostatnie białe ze złotą blaszką są najlepsze i będą chyba do wszystkiego pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białee <3 a ja mam zamiar kupić tee : http://allegro.pl/387-4-azurowe-sneakersy-na-koturnie-zloty-suwak-38-i3952590304.html moja kolekcja sneakersów się poowioli powiększa . Zakochałam sie w tych buuutkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O te co koleżanka wysłała są w miarę :)

      Usuń
  3. Szare z blaszką są piękne :)
    Gdzie pracujesz ? jeśli to nie tajemnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My też spędziliśmy walentynki w domu, dzień jak co dzień, tylko kwiaty dostałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brąz, szary i biel miedzy tymi bym się zastanawiała ale ciężki wybór :)

    Kochana z wielka chęcią obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te ostatnie sa śliczne :D na all widziałam bardzo dużo ładnych z dodatkami złota :D
    i piekna róża <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadne z tych butków mi się nie podobają bo wyglądają ortopedycznie :P

    OdpowiedzUsuń