Obserwatorzy

piątek, 10 stycznia 2014

Recenzja moich fluidów i kremów BB!

Hej! 
Dziś przygotowałam dla Was post z recenzją moich fluidówi kremów BB.
Jeszcze tego tu nie było. Heh :)


1. Fluid Lirene City Matt 209 TIRAMISU



Jest to mój numer jeden wśród tych fluidów.

PLUSY

*wydajny
*świetnie kryje i matuje.
  *skóra po nim się nie świeci.
*wygładza skórę
*fajna konsystencja
*zapach jest boski
*dobrze się rozprowadza, nie pozostawia smug
*nie tworzy efektu maski
*pojemnik z pompką
*cena jedyne 23 zł

MINUSY

*Jedyny minus to opakowanie przez które nie widać ile produktu zostało

2.  krem BB od L'Oreal Paris MEDIUM



Cena to 40 zł w promocji.

PLUSY

*ujednolica koloryt
*rozświetla
*koryguje niedoskonałości
*nawilża skórę
*konsystencja
*szybko się wchłania

3. Soraya Make up kryjący 03 NATURALNY



Cena 14,99 zł 

PLUSY

*nie wysusza skóry
*twarz wygląda naturalnie
*wydajność
*skóra po nim jest gładka
*trwały
*fajna konsystencja
*zapach

MINUSY
*kryje dopiero w połączeniu z pudrem lub korektorem

4. Garnier BB Cream MEDIUM



Cena ok 20 zł

PLUSY

* ujednolica koloryt cery
*nie zapycha porów!
*daje naturalny efekt opalenizny
*rozświetla
*zmniejsza oznaki zmęczenia, cery optycznie wydaje się zdrowsza
*idealny dla młodych osób oraz tych, którzy lubią naturalny efekt makijażu
*wygładza i lekko nawilża
* widoczna zawartość
* przyjemny zapach

5. Garnier BB Cream LIGHT



PLUSY

*kryje drobne niedoskonałości
* ujednolica koloryt skóry
*matuje
* wydajność
* dostępność

Minusy

*ostry zapach

6. Nivea BB Cream Cera Śniada



Cena ok 25 zł

PLUSY

*zapach
*tuszuje
*szybko się wchłania

MINUSY

*konsystencja jest za gęsta
*tworzy efekt maski
*pozostawia smugi
*nie rozprowadza się dobrze

Pozdrawiam! 


7 komentarzy:

  1. a który lubisz najbardziej? ten z Loreala ma moja mama, czasem sobie pożyczam, ale strasznie mnie zapchał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przypadł mi do gustu z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Lirene ;) ale teraz przerzucam się na Catrice, który cudownie kryje :) a co do pojemności Lirene to ja zdejmuję te denko od spodu i wszystko widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, Follow back, nº 11. Thanks.
    Kisses,
    http://prettytendency.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie byłoby gdybys wszystkimi obok siebie kapneła po kroplce na skóre aby mozna bylo stwierdzic jak wygląda ich konsystencja i porównać kolor ;)

    OdpowiedzUsuń