Obserwatorzy

poniedziałek, 27 stycznia 2014

legginsy a'la skórka

Hej!
W dzisiejszym poście pokaże Wam moje nowe legginsy a'la skórka.
Szukałam takich już trochę czasu aż w końcu znalazłam idealne na allegro.pl



Tu link do tej stronki

Ich cena jest niska bo kosztują tylko 19,99 plus wysyłka.

Tak jak pisałam w poprzednim poście zamówiłam bańki chińskie i teraz czekam z niecierpliwością na paczuszkę.
Nie mogę doczekać się aż je wypróbuje.

Zamówiłam także kozaki w kolorze rudy brąz.
Jak tylko je będę miała to pokaże.

Jak widać na zdjęciach mam coraz jaśniejsze włosy.
Zamierzam pomalować na jakiś fajny rudy.

A teraz zapraszam do oglądania!
Dużo zdjęć!
















pozdrawiam ! :)




8 komentarzy:

  1. wyglądasz pięknie ;)
    śliczna bluzeczka ;)

    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/ linki do bloga bo mam problem z przekierowaniem za pomocą komentarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie, i super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiedziałam ,że dodawałam podobny zestaw http://ineszka.blogspot.com/2013/10/babki-wypad.html

    OdpowiedzUsuń