Obserwatorzy

czwartek, 9 stycznia 2014

Hej kochane!
Trochę mnie nie było ale to przez to że się przeziębiłam  nie miałam siły na nic. Już w niedziele czułam że coś mnie bierze. A w poniedziałek to już tragedia była.
Gardło strasznie mnie bolało a nie miałam leków i musiałam użyć domowych sposobów żeby choć trochę lepiej mi było. Ale na szczęście wieczorem przyjechał mój chłopak i przywiózł mi leki. :)
Jak co spotkanie oglądaliśmy film tym razem trafiło na drugą część Hobbita.
Na pierwszej części byliśmy w kinie. 
Spodobał mi się ten film i czekam na kolejne części. :D
Jak wszystko dobrze pójdzie to na weekend pojedziemy do Warszawy do znajomych. 
Oczywiście mam nadzieje że coś sobie kupię :D
Wczoraj cały dzień byłam u niego i pomagałam mu w pracy. :)
A dziś postanowiłam że napiszę posta i nadrobię zaległości:)
A teraz stylizacja na co dzień (bluzkę dostałam od Mojego prywatnego mikołaja) :D
 zapraszam do oglądania! 




4 komentarze:

  1. hej, stosujesz jakieś zabiegi z włosami że tak ładnie Ci się układają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) nie stosuje żadnych specjalnych zabiegów :)
      myje szamponem Timotei i używam suszaki. Raz na jakiś czas nakładam odżywkę :)

      Usuń
  2. Śliczna koszulka ;)
    Ale jesteś zgrabna <3

    OdpowiedzUsuń