Obserwatorzy

czwartek, 16 stycznia 2014

Hej Kochani!
Tak jak pisałam w poprzednim poście na weekend wybrałam się z chłopakiem do Warszawy do znajomych.
Byliśmy na lodowisku później na polskiej komedii ,,Wkręceni".
Warto go obejrzeć świetna komedia. :D
Na drugi dzień pomagaliśmy koleżance nakręcić film bo ona studiuje grafikę komputerową i miała takie zadanie.
Ale mieliśmy ubaw przy tym. :D

Na dziś przygotowałam recenzję peelingu SYNERGEN UNREINE HAUT.
Jest to peeling do skóry zanieczyszczonej.



Od producenta:

Działa przeciwbakteryjnie. Zawiera kwas salicylowy. Zapobiega powstawaniu pryszczy i wągrów. Peeling otwiera zapchane pory skóry  i usuwa obumarłe fragmenty naskórka, jak również zbędny tłuszcz i sebum.  Skóra zostaje uwolniona od zanieczyszczeń i bakterii powodujących powstawanie pryszczy. 

Zastosowanie:

2-3 razy w tygodniu, rano lub wieczorem nałożyć na nawilżoną skórę i delikatnie rozetrzeć. Omijać przy tym obszar wokół oczu. Następnie delikatnie zmyć.

Moja opinia:


Po pierwszym użyciu tego kosmetyku bardzo mi się spodobał.
Skóra była oczyszczona i do tego miękka i gładka.
Konsystencja jest przyjemna.
Ale zapach ma bardzo ostry ( przypomina mi zapach pianki do golenia dla mężczyzn) heh :D
Uważam że produkt jest godny polecenia.
150ml kosztuje ok 8 zł w Rossmannie.

Na koniec widok z mojego okna. W końcu mamy prawdziwą zimę. :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz