Obserwatorzy

środa, 11 grudnia 2013

Hej! 

Dziś postanowiłam dodać post o sobie, czyli będę odpowiadać na pytania. :)

Kilka faktów o mnie! 
(miłego czytania)

1. Jakiej muzyki słuchasz? 
 Hm... to zależy od nastroju :) ale przeważnie techno :)

2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Zdecydowanie lato, kocham słońce, ciepło, krótkie sukienki, opalanie- wszystko co jest związane z latem :)

3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Obecnie bez podkładu :D

4. Czy masz jakiś dzień w tygodniu, w którym robisz sobie małe SPA?
Tak. 

5. Jakie masz pasje, hobby ?
 Interesują mnie zwierzęta ;-)

6. Jakie strony/portale internetowe codziennie odwiedzasz?
Facebook, vinted, pudelek, wp :)

7. Jesteś raczej typem imprezowicza czy domatora?
Można powiedzieć że typem imprezowicza;-P

8. Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem? Czy Twoje zamierzenia się sprawdziły? A może poszłaś w zupełnie innym kierunku?
Chciałam mieć schronisko zwierząt i się nimi opiekować :P niestety na razie się nie sprawdziły.

9. Na co dzień ubierasz się raczej kolorowo czy w stonowane barwy?
Kolorowo. Nie chce być szarą myszką trzeba się wyróżniać z tłumu :)

10. Jak radzisz sobie z jesienną pogodą ? 
Piję dużo herbaty, uwielbiam siedzieć przed komputerem owinięta w ciepły koc:)

11. Ulubiony kosmetyk do włosów. 
Oj dużo ich, nie mam jednego ulubionego.

12. Twoja ulubiona piosenka. 
o Tej porze  moją ulubioną piosenką jest Wham-Last Christmas

13. Ulubione danie?
Spaghetti i lasagne

14. Ulubiony blog.
Nie mam jednego ulubionego :) jest ich kilka ale najbardziej podoba mi się paulinowyblog :)

15. Jeśli mogłabyś zmienić w swoich włosach jedną ich cechę, co by to było ?
objętość i żeby były zdrowsze

16. Od czego zaczynasz swój dzień?
Włączam komputer, robię herbatę i przeglądam co nowego się pojawiło.

17. Czym zajmujesz się w życiu?
szukam pracy, a obecnie robię porządki na święta

18. Twój ulubiony zabieg kosmetyczny to...
laminowanie domowym sposobem. Może przygotuje post na ten temat :)

19. Góry, czy morze? 
to zależy od pory roku :)

20. Dlaczego założyłaś swojego bloga?
Ponieważ interesuję się modą i lubię się modnie ubierać.

21. Wymień jedną cechę charakteru którą lubisz w sobie najbardziej.
Poczucie humoru. Nawet w trudnych sytuacjach. Kilka razy słyszałam od koleżanek że jestem ciągle uśmiechnięta. Nie widać po mnie że coś jest nie tak :)

22. Czy porażka motywuje Cie do cięższej pracy i działania?
Tak, nie lubię się poddawać mimo że mi coś nie wychodzi.

23. Co zabierzesz na bezludną wyspę? Maksymalnie 3 rzeczy.
Ukochanego,wino, czekoladę :P

24. Kot czy pies?
kot i pies :) uwielbiam te zwierzaki :) mam psa Husky wabi się Tofik i dwa koty Pączuś i Edek (imię wymyślone przez Ł. bo od niego go dostałam)
              
                              Tofik
 3 lata temu!                               obecne zdjęcie                                   



















                                                        Pączuś z Krystiankiem


Edek






25. Kolor oczu, który najbardziej Ci się podoba.
ciemny brązowy <3

26. Wosk czy maszynka do golenia?
Maszynka

27. Jaki masz sposób na chandrę?
Serial, chipsy, koc, chłopak i herbata:D

28. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Czerwony! :)

29. Wanna czy prysznic?
wanna

30. Wolisz krótkie czy długie paznokcie?
Długie

31. Dzisiejszy kolor paznokci?
Żaden

32. Ulubiony tusz do rzęs?
A taki tani z Rossmana, czarny Collagen WEAR Volume Mascara

33. Wolisz zakupy internetowe czy stacjonarne?
Stacjonarne lubię przymierzyć i zobaczyć czy dobrze się w tym czuje

34. Zapachy owocowe/orientalne/kwiatowe?
OWOCOWE :))

35. Sklep w którym najczęściej kupujesz kosmetyki?
Chyba Rossman ;-)


                                                         i na koniec moje zdjęcia :D



   


6 komentarzy:

  1. Dziękuję za punkt 14! jest mi strasznie miło! ;*
    Bardzo fajne fakty, w wielu rzeczach się zgadzamy :D

    buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty :)) zaczynamy podobnie dzień ;)
    Najlepsza odp na pytanie czym zajmujesz sie w zyciu ... - szukam pracy , dokladnie jak JA ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fakty :) i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz cudowne zwierzaki, znam Tofika ale yorka :D mała różnica w wielkości ;)
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń