Obserwatorzy

piątek, 27 grudnia 2013

Hej!
Dawno mnie nie było ale to przez to że aparatu nie miałam bo siostra pożyczyła swojemu chłopakowi no i jak to bywa przed świętami nie ma się na nić czasu.
Dziś pokaże wam stylizację w której byłam ubrana na pierwszy dzień świąt.
Święta dość szybko mi minęły.
W wigilię przebrałam się za św Mikołaja co zobaczycie na zdjęciu. Nikt nie chciał to wypadło na mnie :D
Pierwszy dzień świąt spędziłam u mojego Ł. i wieczorem wybraliśmy się do znajomych :)
Natomiast drugiego dnia siedzieliśmy u mnie i wieczorem wybraliśmy się na imprezkę do Reaktora.
Niestety zdjęć stylizacji nie mam bo czasu nie miałam zrobić :)
 









3 komentarze:

  1. czy obcielas wloski :) ?
    i mam prośbę wyłącz weryfikacje obrazkową w dodawaniu komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak troszeczkę musiałam bo je rozjaśniałam i końcówki strasznie wyglądały (takie siano) więc zdecydowałam trochę je skrócić :)

    OdpowiedzUsuń