Obserwatorzy

wtorek, 26 listopada 2013

Hej :)
Dawno nie dodawałam postów ale tak jakoś weny nie miałam, nic mi się nie chciało:)
Mam nadzieje że nadrobie zaległości:)
Codziennie z siostrą przeglądam wasze blogi :D
 Dziś pokaże wam troszkę starszą stylizacje i zakupy które w ostatnim czasie zrobiłam:)
 Kupiłam sobie śliczną sukienkę z baskinką na ostatki, bo wybieram się ze znajomymi na imprezkę.
Jutro postaram  dodać post z nią:) 
A dziś tylko zaprezentuje wam jak wygląda na wieszaku :d

Zapraszam do oglądania:)







a tu wersja z adidasami :D 


A teraz czas na zakupy :)


*śliczna sukienka za którą dałam tylko 49 zł :)



*kurtka zimowa marki Terranova za 200 zł :) 
urzekł mnie misiek w środku kurtki i w kieszonkach :D



* komin w trzech kolorach za jedyne 10 zł :)



* czapka w kolorze białym za 20 zł :)


*spodnie z suwaczkami za pare 40 zł :)


*baskinka miętowa za 30 zł :)


*baskina Pretty Girl za 40 zł :)

* baskina New Look za 25 zł :)


* sweterek za 45 zł :)

to na dziś koniec :) pozdrawiam i zapraszam do obserwacji mojego bloga :)




1 komentarz:

  1. no powiem ci że kurtka najbardziej wpadła mi w oko świetna jest :)
    baskinki są śliczne nigdy ich za wiele :)

    OdpowiedzUsuń