Obserwatorzy

niedziela, 15 września 2013

                        hej hej! ;)

W piątek byłam w Warszawie i oczywiście odwiedziłam galerię Arkadia. Kupiłam tylko szarą tunikę którą dziś wam pokaże w stylizacji i białą bluzkę 3/4. Mieliśmy mało czasu, bo chcieliśmy jeszcze wybrać się na skałkę. Oczywiście pierwszy raz się wspinałam. Na początku troszkę się bałam, ale powiem wam że warto było. Z miłą chęcią znowu bym się tam wybrała. Polecam gorąco, troszkę adrenaliny nie zaszkodzi. :) 
A teraz pokaże Wam dzisiejszą stylizację! Tunikę połączyłam z czarnymi rajstopkami i szpilkami no i do tego pasek. Uwielbiam taki styl, jest mega kobiecy! ;)












*tuniczkę kupiłam w Bershka za 44,90zł
*rajstopki Biedronka za 4zł
*szpilki nn za 50zł
*pasek nn

                          pozdrawiam! :)

1 komentarz:

  1. To sobie ciekawy dzień zafundowałaś:)
    Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń